بهترین گوشی سامسونگ سری A (معرفی ۵ مدل محبوب)

بهترین گوشی سامسونگ مدل A

بهترین گوشی سری A سامسونگ (معرفی ۵ مدل + لینک خرید)

سامسونگ در حال حاضر جز برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند است و مدل‌های میان رده‌ی این برند، طرفداران خاص خودشان را دارند. یکی از بهترین سری‌های گوشی سامسونگ، Galaxy A است که در آن از مدل‌های اقتصادی تا میان رده‌های ارزشمند دیده می‌شود. در این پست از مستر بست، به سراغ بهترین گوشی سامسونگ مدل A رفته‌ایم و با نگاهی به بازار، مدل‌های محبوب آن را پیدا کرده‌ایم. اگر شما هم یک گوشی هوشمند ارزشمند از سامسونگ می‌خواهید و قصد دارید بدانید بهترین گوشی سامسونگ A در بازار کدام است، با ما همراه باشید.

لیست بهترین گوشی‌های سامسونگ سری A در بازار + لینک خرید

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

جدیدترین میان رده سامسونگ

طراحی و ساخت

0%

کیفیت و کارایی

0%

ارزش خرید

0%

امکانات

0%

این روزها، سامسونگ گلکسی A55 گل سر سبد گوشی‌های سامسونگ مدل A به حساب می‌آید. این گوشی جدید که تعاریف میان رده از نظر سامسونگ را به‌روز کرده است با بهره‌مندی از صفحه نمایش SuperAMOLED با کیفیت و البته ریفرش ریت ۱۲۰ هرتزی یک گزینه‌ی عالی برای خرید به حساب می‌آید. در واقع اگر بخواهیم در میان گوشی‌های میان رده سامسونگ، بهترین را معرفی کنیم، باید بگوییم A55 بهترین گوشی سامسونگ مدل A است. این گوشی در بخش سخت‌افزار پردازشی از چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ با ۸ هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد. رم این دستگاه در مدل پایه ۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی آن هم ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین‌های این گوشی سامسونگ درست مثل مدل سال قبل هستند و شامل یک دوربین واید، یک دوربین اولترا واید و یک ماکرو است. یکی از پیشرفت‌های این مدل نسبت به A54، استفاده از فریم فلزی و البته شیشه محافط ویکتوس پلاس در آن است. باتری و شارژدهی آن هم نسبت به مدل سال گذشته بهبود داشته است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

پیشنهاد شده توسط ۹۹۹ نفر
+ ۳۲۷۰ نظر ثبت شده
۹۱ درصد رضایت از کالا
4.5 امتیاز
4.5/5
بهترین گوشی سامسونگ سری A

طراحی و ساخت

0%

کیفیت و کارایی

0%

ارزش خرید

0%

امکانات

0%

گلکسی A54 که معرف همه هست و نیازی به تعریف ندارد. این گوشی میان رده سامسونگ که تا پیش از معرفی A55 یکه تاز میدان بود، حالا کم کم جایش را به نسل جدید می‌دهد. البته A54 هنوز هم گزینه‌ای عالی برای خرید به حساب می‌آید. چیپست ۸ هسته‌ای اگزینوس 1380 این گوشی کماکان قدرت کافی برای اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌ها را دارد. رم این دستگاه ۸ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی‌اش ۲۵۶ گیگابایت است. باتری ۵۰۰۰ mAh ساعتی این گوشی هم شارژدهی عالی دارد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A25 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

پیشنهاد شده توسط ۹۰ نفر
+ ۱۴۵ نظر ثبت شده
۸۴ درصد رضایت از کالا
4.5 امتیاز
4.3/5

طراحی و ساخت

0%

کیفیت و کارایی

0%

ارزش خرید

0%

امکانات

0%

سامسونگ در گلکسی A25 بالاخره تکانی به خودش داد و خاطره‌ی بد A23 را به فراموشی سپرد. این گوشی اقتصادی سامسونگ مدل A، یکی از به‌صرفه‌ترین گوشی‌های این رده قیمتی در بازار به حساب می‌آید. مهم‌ترین مزیت این گوشی استفاده از چیپست اگزینوس 1280 است که پیش از این، آن را در A53 دیده بودیم. رم این مدل ۸ و حافظه‌ی داخلی‌اش ۲۵۶ گیگابایت است. صفحه نمایش این گوشی هم از نوع AMOLED با چگالی پیکسل ۳۹۶ است. دوربین‌های گلکسی A25 شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. یکی از مزیت‌های این گوشی سامسونگ، حسگر اثر انگشت آن است که به جای مدل‌های کند و غیرقابل اعتماد زیر صفحه‌ای، در پنل کناری گوشی تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A15 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

پیشنهاد شده توسط ۳۰ نفر
+ ۵۰ نظر ثبت شده
۸۵ درصد رضایت از کالا
4.5 امتیاز
4.1/5
پرفروش ترین گوشی سامسونگ

طراحی و ساخت

0%

کیفیت و کارایی

0%

ارزش خرید

0%

امکانات

0%

گلکسی A15 از آن دسته گوشی‌هایی است که نیاز کاربر را رفع می‌کند. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی این گوشی از نوع AMOLED است که کیفیت خوبی دارد. دوربین‌های این گلکسی، کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهند و چیپست بهینه هلیو، عمر باتری خوب را به کاربر هدیه می‌کند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A05s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

پیشنهاد شده توسط ۳۶۰ نفر
+ ۴۶۰ نظر ثبت شده
۸۹ درصد رضایت از کالا
4.5 امتیاز
4.5/5
پرفروش ترین گوشی سامسونگ

طراحی و ساخت

0%

کیفیت و کارایی

0%

ارزش خرید

0%

امکانات

0%

A05s به نوعی مدل پایه گوشی‌های سری A سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی PLS و چیپست اسنپدراگون 680 نسبتا قدیمی، مناسب کارهای سبک و روزمره است. نباید از این گوشی انتظار اجرای بازی‌های روز را داشته باشید. نقطه قوت این گوشی، باتری آن است که شارژدهی عالی دارد.

سخن پایانی

در این پست از مستر بست به سراغ بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ رفتیم و لیستی از بهترین‌ها را آماده کردیم. اگر هر کدام از این مدل‌ها را دارید یا تجربه‌ی استفاده از آن‌ها را داشته‌اید، نظراتتان را با ما درمیان بگذارید تا بتوانیم کیفیت این پست را بالاتر ببریم.

سوالات متداول:

بهترین گوشی‌های سامسونگ گلکسی A دارای صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و دوربین با کیفیت خوب هستند.
بهترین گوشی سامسونگ سری A برای افرادی مناسب است که قصد خرید یک گوشی هوشمند با کیفیت دارند.
این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتوای جدول